CRM – Müşteri İlişkileri Yönetimi

Türkiye’nin Bulut Teknolojisi ile Hizmet Veren
En Gelişmiş ERP Yazılımı ile Tanışın!

    İşletmenizin müşteri ilişkileri takibini internet ve tüm cihazlardan yapın.

    Donanım, güncelleme, yedekleme gibi maliyetlerden kurtulun.

    Sürekli güncel bir CRM – müşteri ilişkileri programı kullanın.

    İşletmenizde baskı, kargo, mutabakat, arşivleme gibi giderlerden kurtulun.
    Kağıt kullanımını azaltarak, doğa dostu bir işletme olun.

    Neden DİA Müşteri İlişkileri Programı?

    Özgür CRM Yönetimi
    • İnternetin olduğu her yerden tüm CRM verilerinize ulaşın.
    • Müşteri tanımlamalarınızı şirket dışında da kolayca takip edin, ofis bilgisayarınıza bağımlı kalmayın.
    • Potansiyel müşteri tanımı ve müşteri profili belirleme gibi süreçlerinizi mobilden de yönetmenin rahatlığını yaşayın.
    Bulut Teknolojisinin Avantajları
    • DİA’nın bulut teknolojisindeki tecrübesi ile müşteri verilerinizi güvenle saklayın.
    • Donanım, güncelleme, yedekleme gibi maliyetlerden kurtulun.
    • Her zaman en güncel DİA versiyonunu kullanın.
    Verimli Müşteri Yönetimi
    • Potansiyel müşteri verilerinizi, birlikte verimli yönetin.
    • Potansiyellerin müşteriye dönüş hızlarını analiz ederek, daha hızlı satışa çevirin.
    • Mevcut müşterilerinizin de sipariş analizini yapıp, daha fazla satışa odaklanın.
    • Müşteri ilişkilerinizi doğru yönetin, müşteri memnuniyetini artırın.
    • Gelecek satış hedeflerinizi verilere göre yorumlayın.
    Müşteri Profil Tanımları
    • Müşterilerinizi daha yakından tanıyın, segmente ederek etkin yönetin.
    • Satış veya satış sonrası farklı müşteri profillerine göre kampanya yönetimi yapın.
    • Müşterilerinizi sipariş yoğunluğuna göre filtreleyerek satış ekibinize aksiyon tanımlayın, satışlarınızı artırın.
    Sıcak – Soğuk Satış Yönetimi
    • DİA Mobil CRM ile sahada potansiyel fırsatlarını yakalayın.
    • Mevcut müşteri ziyaretlerinizi organize edin. Siparişleri anlık olarak merkeze gönderin.
    Görev Takip Sistemi
    • Ajanda entegrasyonu ile beraber, fırsatlar ve alınan randevuları ajanda üzerinde görün.
    • Görüşme notlarını hem potansiyel hem de mevcut müşteri hesabı üzerinden takip edin.
    Teklif Yönetimi
    • Potansiyel ve mevcut müşterilerinize teklifler oluşturun veya teklifleri revize edin.
    • Teklif geçerlilik tarihlerini ve ödeme şartlarını belirleyin.
    • Gelir gruplarınıza göre fırsatlarınızı yönetin.
    Detaylı Raporlar
    • Belirli bir tarih aralığı için analizler ve raporlar alın.
    • Satış elemanı bazında yeni müşteri, fırsat, görüşme, verilen teklif, kabul edilen ve satışa dönen teklif verilerini inceleyin.