Logo Bulut B2B
Logo Bulut B2B ile siparişlerinizi uçtan uca kolayca yönetin!
Kolay Entegrasyon
Kolay Sorgulama
Güvenli Kullanım
Hızlı Uygulama
SMS Bilgilendirme
Başlangıç Yatırımı Yapmadan Doğrudan Kullanım
Logo portföyünde önemli bir konuma sahip bulunan bulut-tabanlı servisler, özellikle kurulum maliyetlerini ortadan kaldırarak işletmelere önemli bir avantaj kazandırıyor. Logo Bulut B2B de işletmelerin kendi sunucularında barındırılabildiği gibi kiralama seçeneği ile herhangi bir sunucu maliyetine girmeden de kullanılabiliyor. Bu sayede daha hızlı ve güvenilir bir sisteme daha düşük maliyetlere sahip olunuyor. Ayrıca kurulum gerekmeden kısa süre içerisinde siparişler toplanmaya başlanıyor.
Merkez ve Bayi Sipariş Girişleri
Logo Bulut B2B sayesinde bayiler internet üzerinden sipariş verip ödeme yapabileceği gibi, merkezdeki satış temsilcileri de müşteriler adına sipariş geçebiliyor. Sipariş girişleri sırasında kategori bazlı filtreleme de yapılabiliyor.
Mobil Cihaz ve Tabletler Üzerinden Sipariş
Ekran boyutuna göre otomatik olarak uyarlanan (responsive) arayüz, bayilerin mobil cihazlar üzerinden de kolayca sipariş vermesini, ödeme yapmasını ve hesap ekstrelerini görüntülemesini sağlıyor. Merkezdeki satış temsilcileri de yine mobil cihazlar aracılığıyla 7/24 sipariş alabiliyor ve özelleştirilmiş raporları inceleyebiliyor.
Fonksiyonel, Hızlı ve Kullanışlı
Logo Bulut B2B’deki ürün filtreleme ve akıllı arama özellikleri, bayilerin aradıkları ürünü kolayca bulmasını ve tek tıkla siparişe dönüştürmesini sağlıyor. Verilen siparişlerin takibi de tek bir sayfa üzerinden zahmetsizce yapılabiliyor.
Sanal POS Altyapısı ve Ödeme Sistemleri Modülleriyle Entegrasyon
Bayiler, verdikleri siparişin ödemesini sistem üzerinden anında yapabiliyor. Ayrıca siparişten bağımsız olarak cari hesaplarına istinaden ya da fatura bazlı ödeme imkanı sunuluyor. Türkiye’de faliyet gösteren bankalar ile Sanal POS entegrasyonlarının yanı sıra Logo Pay, Netahsilat, Iyzico, PayTR gibi ödeme sistemleriyle de entegre çalışan sistemde bayiler ayrıca EFT, DBS, Açık Hesap Ödeme yöntemleriyle de sipariş verebiliyor.Bayiler, verdikleri siparişin ödemesini sistem üzerinden anında yapabiliyor. Logo Pay ve Netahsilat gibi ödeme sistemleriyle entegre çalışan sistemde bayiler ayrıca EFT, DBS, Açık Hesap Ödeme yöntemleriyle de sipariş verebiliyor.
Anlık Stok miktarları ve Kampanyalar
Stok miktarlarının anlık görülebilmesi sayesinde, müşteriler stokta olan ürünlere yönlendirilebiliyor. Ayrıca görünür stok yönetimi özelliği, belirlenen ürünlere ya da ürün gruplarına istenen stok bilgisinin çıkmasını sağlıyor. ERP sisteminde tanımlı olan kampanyalar ise siparişte otomatik uygulanıyor; böylece bayiler, yararlanabilecekleri indirim ve promosyonlardan anında haberdar olabiliyor. Ayrıca Logo Bulut B2B kapsamındaki sadakat sistemi ile bayiler girdikleri siparişlerden para puan kazanabiliyor, bu puanları daha sonra yine Logo Bulut B2B üzerinden siparişe dönüştürebiliyor.
Logo ERP Çözümleriyle Entegrasyon
Logo ERP ile tam entegre çalışan Logo Bulut B2B, ERP sisteminde tanımlı olan verilerin uygulama içinde tekrar tanımlanmadan kullanılmasını sağlıyor. Aynı şekilde, uygulamada tanımlanan bilgiler de Logo ERP’ye otomatik olarak aktarılıyor. Böylece iki çözüm arasında fazladan herhangi bir veri girişi yapmaya gerek kalmıyor.
Raporlama ve Dashboard Altyapısı
Sipariş Raporları, Müşteri Cari Hesap Ekstresi gibi birçok rapor, istenen bilgilere ve hazır dökümlere kolayca ulaşılmasını sağlıyor. Logo Bulut B2B raporlama ve dashboard altyapısı sayesinde, ihtiyaca özel raporlar kolayca oluşturulup, gerektiğinde bayilerle de paylaşılabiliyor. Rol gruplarına göre tasarlanan dashboard’lar da bayilerin kampanya duyurularını ana sayfalarında görmelerini sağlıyor.
Sipariş Onay Mekanizması
İşletmeye özel tasarlanabilen onay süreçleri sayesinde bayilerden gelen siparişler kontrol altında tutulabiliyor. Risk, DBS limitlerine takılan veya EFT/havale ya da açık hesap çalışan carilerin siparişleri onay kontrolünden geçirilebiliyor.
Özelleştirilebilir Arayüzler ve İş Kuralları
Logo Bulut B2B’nin uyarlama altyapısı sayesinde temalarda ve iş kurallarında işletmeye göre özelleştirmeler yapılabiliyor. Bu özelleştirmeler, ERP çözümü ile bütünleşik bir saha satış yönetimi oluşturmayı sağlıyor.
Satış Temsilcisi Ziyaret Planlaması ve Takibi
Satış temsilcilerinin ziyaretlerde kullanacağı rotalar Logo Bulut B2B üzerinden sürükle-bırak yöntemiyle kolayca planlanabiliyor ve bu ziyaretlerin takibi sistem üzerinden yapılabiliyor.
Kullanıcı Yetkilendirme
Satış ekibi ve bayilerde çalışanlar, Logo Bulut B2B’ye yetkileri doğrultusunda erişim sağlayabiliyor. Böylece hem verilerin hem de işlemlerin güvenilirliği teminat altına alınıyor.
Uygulama Alanları
- Tekstil, Hazır Giyim ve Deri Üretimi
- Medya – İletişim ve Yayıncılık
- Tarım Ürünleri – Hayvancılık
- Yiyecek – İçecek Hizmetleri
- Sağlık – Spor
- Perakende Ticaret
- E – Ticaret
- Gıda