Satın Alma Yönetimi

Satın Alma Yönetimi Depo talep, onay, teklif, sipariş ve daha birçok özelliği ile DİA Satın Alma Yönetimi yanınızda.

    İşletmenizin satın alma takibini internet ve tüm cihazlardan yapın.

    Donanım, güncelleme, yedekleme gibi maliyetlerden kurtulun.

    Sürekli güncel bir satın alma programı kullanın takibini sağlayın

    İşletmenizde baskı, kargo, mutabakat, arşivleme gibi giderlerden kurtulun.
    Kağıt kullanımını azaltarak, doğa dostu bir işletme olun.

    Neden DİA Satın Alma Programı?

    Satın Alma Süreçlerinde Özgürlük
    • İnternetin olduğu her yerden tüm satın alma verilerinize ulaşın.
    • Satın alma süreçlerinizi şirket dışında da mobilden kolayca takip edin, ofis bilgisayarınıza bağımlı kalmayın.
    Verimli Satın Alma Yönetimi
    • Depo, şube, şantiye gibi işletme birimlerinizden gelen malzeme ve hizmet taleplerinizi takip edin ve tedarikçilerinizden hızlıca fiyat toplayın.
    • Personeller tarafından depo bazında yapılan malzeme talepleri, sadece yetkili personel tarafından onaydan geçirildikten sonra diğer işlemlere aktarın.
    • Onaylanan talepleri alınan tekliflere veya verilen siparişlere aktarın. Talep listesi üzerinden taleplerin durumlarını takip edin.
    Entegre Süreç Yönetimi
    • Tek program üzerinden tüm iş süreçlerinizi uçtan uca yönetin.
    • Satın alma süreçlerinizi; muhasebe, üretim, e-fatura, sipariş vb. süreçlerinizle entegre edin.
    • Satın alma dahil tüm iş süreçlerinizi dijitale taşımış olmanın rahatlığını yaşayın.
    Bulut Teknolojisinin Avantajları
    • DİA’nın bulut teknolojisindeki tecrübesi ile satın alma verilerinizi güvenle saklayın.
    • Donanım, güncelleme, yedekleme gibi maliyetlerden kurtulun.
    • Her zaman en güncel DİA versiyonu kullanın.