Ön Muhasebe Programı

Türkiye’nin Bulut Teknolojisi ile Hizmet Veren
En Gelişmiş Muhasebe Yazılımı ile Tanışın!

    Muhasebenizi internetin olduğu her yerden ve tüm cihazlardan özgürce yönetin.

    Donanım, güncelleme, yedekleme gibi maliyetlerden kurtulun.
    Ön muhasebenizi daima güncel mevzuata uygun olarak yönetin.
    İşletmenizde baskı, kargo, mutabakat, arşivleme gibi giderlerden kurtulun.
    Kağıt kullanımını azaltarak, doğa dostu bir işletme olun.

    Neden DİA Ön Muhasebe Programı?

    Entegre İş Yönetimi
    • Tek program üzerinden tüm iş süreçlerinizi uçtan uca yönetin.
    • Muhasebenizi; stok, depo, üretim, e-fatura, satış, satın alma, CRM süreçlerinizle entegre kullanın.
    • Fatura, cari, banka, kasa ve çek / senet takibinizi genel muhasebenize entegre edin.
    Verimli Muhasebe Yönetimi
    • Onlarca farklı raporla giderlerinizi, satış sonrası kârlılığınızı analiz edin, verimliliği artıracak aksiyonlar alın.
    • Tahsilat ve ödeme durumunuzu anlık izleyin. Gelir ve gider takibinizi kolayca yapın.
    • Muhasebe süreçlerinizde kağıt kullanımını azaltın.
    Muhasebe Yönetiminde Özgürlük
    • İnternetin olduğu her yerden tüm şirket verilerinize ulaşın.
    • Muhasebe süreçlerinizi şirket dışında da kolayca takip edin, ofis bilgisayarınıza bağımlı kalmayın.
    • Depo mal kabul, depo sevk, stok güncelleme, e-fatura hazırlama ve gönderme gibi işlemlerinizi mobilden de yapabilmenin rahatlığını yaşayın..
    Bulut Teknolojisinin Avantajları
    • DİA’nın bulut teknolojisindeki 19 yıllık tecrübesi ile verilerinizi güvenle saklayın.
    • Donanım, güncelleme, yedekleme gibi maliyetlerden kurtulun.
    • Her zaman en güncel halini kullanın.
    • E-faturalarınızı istediğiniz yerde istediğiniz cihazdan kolayca hazırlayıp gönderin.
    Anlık Takip ve Detaylı Raporlar
    • Nakit akışınızı anlık takip edin.
    • Departman masraflarınıza istediğiniz an göz atın.
    • Tüm şirketin ortak raporlar alabilmesini ve departmanlar arası iletişimin artmasını sağlayın.
    Anlık Takip ve Detaylı Raporlar
    • Nakit akışınızı anlık takip edin.
    • Departman masraflarınıza istediğiniz an göz atın.
    • Tüm şirketin ortak raporlar alabilmesini ve departmanlar arası iletişimin artmasını sağlayın.
    Kullanım Kolaylığı
    • Basit arayüzü ile veri girişinizi kolayca yapın
    • Tek bir platformdan tüm iş süreçlerinizi yönetin.
    • Modüler yapısı sayesinde yalnızca ihtiyacınız olan çözümleri kullanın.